reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Slávka Ambrová

Slávka Ambrová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Dobrá nálada nevyrieši všetky vaše problémy, ale naštve toľko ľudí, že stojí za to si ju udržať." (Werich, J.) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Koho neznalosť zákona ospravedlňuje?

Slávka Ambrová

Koho neznalosť zákona ospravedlňuje?

Nedá mi to, nepodeliť sa o dnešný zážitok z daňového úradu. Nuž priznávam, v oblasti financií a daní nie som celkom doma, a tak si rada nechám poradiť od niekoho kompetentného. Ako som neskôr zistila, zámer bol síce dobrý, ale výsledok žiadny. Odpoveď na svoju otázku som nedostala.

  • 13. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 010x
  • 8
Preneste si hypotéku (čo vám v reklame nepovedia)

Slávka Ambrová

Preneste si hypotéku (čo vám v reklame nepovedia)

Človek veľmi rád uverí reklame na každom rohu sľubujúcej “zbaviť sa starých úverov, rýchlo a jednoducho!“. Hlavne ak má podobne „výhodnú“ hypotéku, ako ja - so 6,49% úrokovou sadzbou. (Ktorú som mimochodom dostala od PSS ako „odmenu“ za to, že som bola ich dlhoročným klientom.)

  • 11. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Prečo jazdíme o život?

Slávka Ambrová

Prečo jazdíme o život?

Každý deň počúvam o tom, ako niekomu „blbí policajti“ dali pokutu. Táto otrepaná fráza mi už pekne lezie na nervy. V zásade nie som na nikoho strane, na 90% je však „blbý“ vodič. A pritom by niekedy stačilo tak málo – pustiť nohu z plynu. Keď vidím niektorých ako jazdia, želám si, aby vyberali pokuty pri každej tabuli obce. Hneď by bolo dosť peňazí pre všetkých.

  • 28. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 929x
  • 19
Keď už zľava, tak 100%

Slávka Ambrová

Keď už zľava, tak 100%

Človek by neveril koľko zábavy zažije pri takej obyčajnej činnosti, akou je predaj vecí cez internetový bazár. Občas naozaj neviem, či sa mám smiať alebo plakať nad všetkým čoho sú ľudia schopní, keď chcú ušetriť. Každý chce predať čo najdrahšie a kúpiť čo najlacnejšie, to je jasné. Ale niektorým ide asi iba o to aby ma pobavili.

  • 27. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 59
Tri roky prázdnin

Slávka Ambrová

Tri roky prázdnin

Aj takéto pomenovanie materskej (rodičovskej) dovolenky som už niekde počula. Určite ho vymyslel niekto, kto sa nikdy o žiadne dieťa nestaral. Ako aj názov materská „dovolenka“.

  • 3. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 992x
  • 11
reklama
Ako prehlasovať väčšinu (domová schôdza)

Slávka Ambrová

Ako prehlasovať väčšinu (domová schôdza)

Ľudia väčšinou neradi o niečom rozhodujú, radšej sa len anonymne sťažujú. Keď majú možnosť veci zmeniť a povedať nahlas, zrazu nemajú slov. V horšom prípade si nechajú vnútiť názor od niekoho, kto sa tvári, že všetkému rozumie, ale hovorí im iba to, čo chcú počuť. Pritom nevie vôbec nič... Pochopila som to na našej domovej schôdzi.

  • 5. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Náš obchodník - náš pán?

Slávka Ambrová

Náš obchodník - náš pán?

Opačné pravidlo už dávno neplatí. Ani to, že kto má peniaze, kúpi. Aspoň nie u nás. Ale slovenský zákazník (nazvime ho konzument, lebo budem písať o jedle) je veľmi nenáročný. Alebo to len ja som náročná?

  • 20. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Internetová matka

Slávka Ambrová

Internetová matka

Takto ma nazvala moja kamarátka, dnes už bývalá. Asi preto, že som verila viac internetu ako jej „zaručene dobrým radám“. Keď sa vám má narodiť dieťa, ľudia sa začnú o vás akosi viac zaujímať. Blízki aj vzdialení príbuzní, ale aj dávno zabudnutí priatelia zrazu vyrastú ako huby po daždi. Každý z nich má pocit, že čakáte práve na neho a jeho nenahraditeľné rady do života. Každý z nich vychoval minimálne jedno dieťa, a preto sa logicky domnieva, že toho vie viac ako vy, ktorý ste ešte žiadne nevychovali.

  • 4. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Ako (ne)funguje naše SVB (spoločenstvo vlastníkov bytov)

Slávka Ambrová

Ako (ne)funguje naše SVB (spoločenstvo vlastníkov bytov)

Do nášho bytového domu som sa nasťahovala asi pred troma rokmi. Kúpou bytu som sa, chtiac – nechtiac, stala členkou spoločenstva vlastníkov bytov (ďalej len SVB alebo spoločenstvo), ktoré dom spravuje. To som ešte nevedela, čo ma čaká.

  • 20. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu