reklama

Prečo jazdíme o život?

Každý deň počúvam o tom, ako niekomu „blbí policajti“ dali pokutu. Táto otrepaná fráza mi už pekne lezie na nervy. V zásade nie som na nikoho strane, na 90% je však „blbý“ vodič. A pritom by niekedy stačilo tak málo – pustiť nohu z plynu. Keď vidím niektorých ako jazdia, želám si, aby vyberali pokuty pri každej tabuli obce. Hneď by bolo dosť peňazí pre všetkých.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Prečo ma predbehne každé druhé auto, keď idem v meste 50-tkou? Raz mi vbehol chlapec na bicykli rovno pod kolesá. Keby som išla rýchlo, nemá šancu ani jeden z nás. Ja zabrzdiť a on prežiť. A potom by bolo jedno, koho je to vina. Odvtedy dávam ešte väčší pozor a nie kvôli policajtom. Nechcem si raz hovoriť: „čo keby...?"

Najradšej mám 70-tkových vodičov. Stále chodia 70. V obci vás predbehnú a mimo obce potom spomaľujú premávku. A tiež mám rada takých, ktorí si myslia, že všetci policajti sú tu len kvôli nim, aby ich sledovali a dávali im pokuty.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď vidím deti „akože" v autosedačke - nepripútané, v horšom prípade na prednom sedadle, zamrazí ma, keď si predstavím, čo sa môže stať. Každý sa spolieha na to, že je dobrý vodič a jemu sa to nestane. Ale život máme len jeden a keď ho mať nebudeme, nemusíme sa už nikam ponáhľať. Na čom nám vlastne záleží, keď nie na živote vlastných detí? Na tom aby sme boli o päť minút skôr v práci?

A nakoniec alkohol - keď šoférujem, nepijem a keď pijem, nešoférujem. V opačnom prípade je pokuta tá najlepšia vec, čo sa mi môže stať. Nie všetko môžeme ovplyvniť, ale prečo neovplyvniť aspoň to, čo sa dá? Môžete so mnou nesúhlasiť, a tiež si môžete jazdiť ako chcete. Je to vaša vec, až do chvíle, kým sa niečo stane. Potom to už vaša vec nie je. A nedodržiavajte predpisy kvôli policajtom. Jazdite radšej bezpečne ako predpisovo

Slávka Ambrová

Slávka Ambrová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Dobrá nálada nevyrieši všetky vaše problémy, ale naštve toľko ľudí, že stojí za to si ju udržať." (Werich, J.) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu